Life at its best!

Igår var min födelsedag och det var en riktigt bra sådan med, bästa jag kan minnas på länge! :) Började med att anna ville bjuda på brunch nere i hamnen, sen gick vi längs vattnet lite och tittade, yoghurtland på det och sen hem en sväng. Sen svirades det om till klackar och klänningar och så vidare..ni vet svängen :p Var iaf en skoj kväll med Anna och Sonia, skönt o bara va brudar ibland med :)

Idag smorde vi på oss solkräm och chillade på stranden. Skönt med ledighet nu..

Bilder kommer senare, nu ska jag göra nåt vettigare! :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill också chilla i solen med er!!

Vi får ta en fest för dig i sommar Fhi <3

2010-05-22 @ 12:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0