Grattis pappsen!

Idag är det min pappas födelsedag - han är bäst och jag grattar honom så mycket jag bara kan! Gammel farbror nu, men ändå nybliven pappa till lilla Ester, bara MIN pappa! ♥

Idag var en sån där morgon/förmiddag då man vaknar och inser att man stängt av alarmet..så istället för att gå upp vid 10 som planerat och göra matteläxa och sen ha lite tid att göra annat innan lektion, blir det nu att äta frulle (medan man skriver och läser bloggar såklart ;p), göra matteläxa och sen gå och ha 2 timmar matte lektion. Alltför mycket matte på schemat om du frågar mej! Men nu är det bara denna veckan och nästa kvar innan finals-veckan. Så stress på hlögsta nivå..därför jag inte hinner uppdatera så mycket här.

Söker även jobb inför sommaren fortfarande så om nån vet nån/ har något så tipsa gärna! :)




Idag är det såhär varmt ute..tänkom man kunde få vara på beachen och njuta av det..!

Hello Math and hello hazelnut coffee ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0