Uppe med tuppen!

Vakna 07.30 imorse och kunde inte somna om. Passar ju ganska bra då jag har miljoner saker att göra, tänkte jag!

Gick upp, åt frukost - jordgubbar med mjölk och flingor - tittade på två avsnitt av Real World D.C (sista dock, lite synd..det är ju så bra! ;p) och begav mig sen ut på en 50 minuters spring/gå-runda längs med stranden..Hurtigt! :)

Efter det har jag nu slängt in två maskiner tvätt, duschat och gjort två matteläxor, och än är klockan bara 12.34!


Kvar att göra idag/innan tisdag då Spring Break börjar på riktigt med Vegas resa:
  • Börja titta "English paper #2" - Minimum 2000 ord (Ska vara inne söndag)
  • Matte mid-term
  • Tre matteläxor som jag ligger efter med
  • Hospitality Law 4 kapitel + uppgifter
  • Kolla över hur det står till med ekonomin - Vill inte ens veta!
  • Fortsätta söka sommarjobb
  • Maila CSN med frågor om diverse
  • Packa inför flytt/flytta (Söndag)
Så bäst jag sätter igång om jag ska få gå ut och roa mig ikväll! (Ska försöka göra det enda kvällen med utgång denna helgen, spara pengar och festhumör till Vegas ;p) Ska bocka av dem efter hand jag gjort dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0