Time to move on..

..till en ny lägenhet igen ;p Har länge velat flytta in där Anna bor downtown. Bara typ 4 minuter till state street (huvudgatan i centrum) och 10 minuter att gå till skolan. Plus att lägenheten är jättefin och att jag redan umgås med alla andra som bor där oxå, så blir kanon! :) Blir snabba bud oxå, då vi åker till Vegas 30:e måste jag ha flyttat klart allt innan dess. Så om två veckor eller ja en och en halv nu, så sker det!

Hittade en kanonbra tjej som kunde ta över mitt rum med, hon kommer passa in perfekt i "det nya gänget" här hemma. Där Matt brukade bo flyttade Jared in i helgen, vet typ inget om honom, han är som de andra runt 30, jobbar och ja säger inte mkt :p Men visst kommer jag sakna Jesus & Tyler, vet ju att även om man säger vi ska hänga fortfarande så kommer det inte bli så, dte vet jag..vi går inte ut på samma ställen eller dagar och de jobbar när jag är ledig i veckorna så :p Men men, vill man så kan man! :)

Nu ska jag återigen gömma mitt ansikte i Hospitality Law. Har finals/sluttenta i det ikväll vid 6, 40 kapitel med lagar, heja! :) Har engelska lektion 14.20 - 15.40 blir lite som en break i alla lagar, iofs handlar det där om att analysera texter och personer in i minsta pyttelilla detalj, så inte direkt avslappning för hjärnan men ;p

Får fira med en liten utgång ikväll, är ju ändå St.Patricks day, och jag har inget grönt att ta på mig!! Ω


Kommentarer
Postat av: Martin

Synd att du inte hade nåt grönt, du skulle passa väldigt bra som en liten grön leprechaun ;) hehehe

Kom hem snart! :)

2010-03-18 @ 09:29:16
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0