TGIF!

Dagen började relativt tidigt för att vara mig, vakna vid 10.00 - segt ;p
Anledningen var att jag hade tid på Paul Mitchell school imorse för slingning av hår. Har egentligen inte råd, var där för 3 veckor sen och slingade och klippte oxå, men hon då gjorde det sämsta jobb jag någonsin vart med om när det kom till slingor och färg, hon tog inget på utxäxt alls så nu var det kaos på utväxts fronten så då får man glatt betala :) iofs ganska billigt..slingning och klippning av lugg $40 (ca 280SEK). Denna tjejen var iaf kanon duktigt, och jag var hennes sista "kund" - hon tog examen idag efter att ha vart på skolan i 2,5 år. Lite coolt sådär, så hon ville göra den bästa slingningen någonsin på mej sa hon, och ja, den ser bra jäkla bra ut i mina ögon! :) kanske kan få till ett foto ikväll så ni får se vad ni tycker? haha..

Ikväll firar SBnighlife (har ett par vänner som promotar barerna här i SB, som jobbar för dem) 1 år. Så Tonic är målet, dansgolvet..inte baren, ska inte göra av med några pengar ALLS ikväll, bra att ha mål! ;p Nae men kommer bli skoj!

Innan jag säger hej då till er och hej dill duschen, måste jag bara berätta om en ny snabb-nyttig-god-middag som jag kör med när man kommer hem vrål-hungrig efter ett träningspass. Jag gör en vanlig omelett på två ägg. Sen fyller jag omelleten med en blandning av Keso, mosad avocado, vitlök och kryddor. Lite som en guacemole men mer matig och proteinrik. Sen brukar jag ha kokta eller stekta grönsaker bredvid, idag blev det stekta gröna sparrisar :)

Aja, dags för dusch och sen partaj!




SB ROCKS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0