Lucky number 16..?

Ja, idag är dagen då jag nu äntligen ska flytta ner till Anna och compani! Ü

Har ju flyttat ett antal gånger nu..detta blir min 16:e gång att packa ner mitt liv och förflytta det till ett nytt ställe, för att påbörja en ny historia  iännu ett hus, i ännu ett nytt rum! How wonderful isn't life? ♥

Nu äre dags att stoppa i packningen och skriva lite på min engelska uppsats #2 som är due ikväll kl.8!

Btw, ser inte denna symbol ut som ett par rediga silikonpattar?  →  ω

Okej, jag erkänner, jag har blivit beroende av alla söta "specialtecken"!! Tänker avsluta med en som har kommit att bli lite utav en favorit: Ω (Även kallad "Omega" i folkmun). Har alltid tyckt den ser ut som en söt liten Pingvin!


Denna har alltid vart en favorit, får mig alltid att le och må bättre på sekunden! ;p

Okej, innan jag säger hej då och tar mig an min uppsats MÅSTE jag bara tipsa om denna radiostationen oxå:

http://player.play.it/player/aolPlayer.html?v=5.0.18&ur=1&us=1&id=877

Den jag lyssnar på är "Pop remixes"..Perfekt musik för förfesten eller till att, som mig, plugga ;p De har dock alla andra slags kategorier med när man tröttnar på pop och vill ha Rock!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0