Livsnjutning till max!

Min tå doktor gjorde mig glad där tidigt imorse på återbesöket. Hon sa att det läkt så mycket bättre än vad hon trodde det skulle göra med tanke på hur illa däran den var när jag först kom dit. Så nu behöver jag inte linda den längre eller täcka den med krämer och gasbindor..det första jag tänkte när hon sa detta var GYM, GYM, GYM nu kan jag äntligen gymma igen. Min andra tanke var, högklackade stövlar på dansgolvet ikväll = LYCKA! (De två par flip-flops jag använt nu i två veckor konstant är allt annat än hela, rena och populära).

Den här veckan har det vart mycket plugg, vi har ju Spring Break om tre två veckor så det är mid-terms hit, uppsatser dit. Har en uppsats i engelska som ska in innan lördag kväll så den har jag börjat på idag och ska få klart den imorn har jag tänkt. Hospitality Law har jag finals i på onsdag så det blire plugg till både måndag, tisdag och onsdag..Men nu - HELG med Tylers (min nuvarande roomie) födelsedagsfirande på Tonic imorron och utgång med brudarna ikväll!

Och just det, Las Vegas med Anna är bokat till 100% nu till Spring Break, eller iaf 3 nätter/4 dagar. Blir kul som tusan men blir att spara nu innan. Denna veckan har jag bara spenderat $30 - mat, $20 - lampa och klänning på goodwill och $10 på kaffe på Campus. Aja, intresseklubben antecknar ;)

Nej nu ska jag börja min helg med att ta en liten powernap så jag kan klara av resterande sysslor och förberedelser med lite mer energi än i skrivande stund.



State Street i underbara Santa Barbara! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Hej syrran! tänkte, det vore roligt om duy tog lite kort på hur det ser ut där nere. hade varit mycket roligt att se:) det ser ju så fint och mysigt ut! Puss&kram hoppas du mår fint!

2010-03-12 @ 13:28:42
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0