House drama..

Oj oj oj, det hander grejor har i huset minsann. Det har lange vart lite skum stamning mellan Tyler och Matt, da Tyler maste upp och jobba tidigt varje dag och Matt ofta kommer hem och ar hogljudd sent pa kvallarna. Sa i torsdags efter vi vart ute rann det over da Tyler igen blev vackt av Matt och nu maste Matt ut inom en vecka..han bestamde att han inte ville betala hyra sa Eric som han hyr av i andra-hand blir da tvugnen att betala hans hyra. Sa idag kom Eric over och det blev en massa brak..inge kul att vara i mitten av! Dessutom ar Matt skyldig alla har hemma en bra rejal summa pengar, hoppas han kan betala av det bara sa folk slipper halla agg..
Men det slutar inte dar. Nu ikvall kom en "gubbe" over och sa att han bodde i Matts rum och betalade halva hans hyra for att sova pa hans golv fyra natter i veckan, och jag far bara en san dar skum underlig kansla over denna snubben..jag menar vilken NORMAL 45-50aring sover pa en students golv frivilligt? men nu nar vi vet detta kunde vi losa det med honom sa han flyttar tillbaka dit han brukade bo innan..
Det jobbigaste for mig ar att jag och Matt ar himla nara kompisar, men anda ar jag ju pa de andra killarnas sida med har hemma..sa lite jobbigt, men jag haller mej utanfor sa gott jag kan..
Aja, ska gora tva uppgifter till i hospitality law (9 kapitel totalt gjorda idag..) innan sangdags..peace out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0