Goodbye wonderful day, hello magical night!

Idag har vart en sån där varm (22°C kl.15.30) solig "vår-dag" som får mig på så där hiskeligt bra humör!

Jag vaknade 08.30, pigg & utan huvudvärk - trodde en storslagen sådan skulle spöka hela dagen med tanke på öppna baren som min roomie fixat till hans födelsedags firande på Tonic igår - och gick för att äta frulle uppe i vårt neighbourhood med Tyler och Eric. Därefter torslagen omgång på gymmet (premiär efter tå operation, första gången på 2,5 vecka = Sofhie är lycklig), även om jag tittat fel i busschemat och inte kunde ta mig ner med buss, inga sura miner..Tyler skjutsar! :) Sen på vägen tillbaka åkte bussen bara mellan Downtown och skolan, så då fick jag glatt hoppa av bussen och gå de sista 25 minuterna hem, härligt med sol i ansiktet tänkte jag och knatade glatt!


 När jag kom hem väntade plugg, som just uppenbarade sig i en klar engelska uppsats! Och det bra humöret är fortfarande på topp inför kvällens bravader. Jag och Anna skulle gått på bio men det blev visst nedröstat (tre nej röster av 3 möjliga ;p) av konsert med för-drick och sen dans på nåt dansgolv! Blir lugnare än igår, sparar pengar så vill inte köpa mer än en öl kanske, om man inte blir bjuden då förståss ;p

Som mor min brukar säga "Gratis är gött, vill han betala för det kan han väl få göra det!"

Peace out..a town! ♥


Kommentarer
Postat av: malinekman

duktig du är Sofhie! Här lyser solen också men tyvärr inga 22grader:P.. ha de toppen. kram

2010-03-14 @ 14:44:30
URL: http://malinekman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0