Gårdagens to do list..

Iförrgår kväll skrev jag denna lista på vad jag skulle göra igår, kryssade av den en efter en..eller!?

Gå till Paul Mitchell school och slinga håret

Gymma

Matinhandling

Nyttig middag

Börja skriva på min essay som ska vara inne imorron

Iaf läsa vad essayn ska handla om Sofhie!

Ladda ner ny musik

Duscha och göra sig iordning för kvällen


Förfest hos Anna

Utgång - TONIC


Addera sen oxå in:

Dricka alldeles för mkt av alkohol

Agera så dumt du bara kan

..Så har ni min dag igår!

Detta resulterar i en massa plugg, med dunkande baksmälla-huvudvärk och med en ånger större än någonsin. Det var jäkligt dumt gjort av mej gumman, jag tänkte inte och du skulle sagt till mig direkt när jag frågade den där frågan så jag insåg hur dumt jag betedde mig..  

Så hej engelska essay..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0