Connecting with the world..

Varje måndag, tisdag, onsdag och torsdag har jag följande rutin när jag vaknar upp, det är mina vardags-dagar!
  • Alarm ringer vid 10.00 - bestämmer mig för att det är för tidigt och ställer om till 12.00
  • Vaknar vid 12.00, drar mig i sängen till 12.10
  • Går ner i köket och sätter på kaffe - hoppar in i duschen
  • Kommer ut ur duschen - Gör iordning frukost och tar med mig upp i mitt rum
  • Smörjer in mig med lotion och har fortfarande dryga timmen på mej innan jag måste lämna huset - Ingen risk för att man måste tvinga på kläder på ointorkad lotion här inte ;p
  • Sminkar mig och väljer outfit (självklart har vi "Komma igång musik" spelandes på högsta volym ur laptopen!)
  • Gör iordning termos med kaffet som blev över - går till skolan (om det inte var så att jag förståss inte hann bli klar i tid (13.50 måste jag gå hemifrån om jag ska hinna gå), då tar jag bussen 2.07
  • 2.20 lektion (måndag,onsdag) 2.15 matteplugg i bibblan (tisdag, torsdag)
Fullkomligt acceptabelt tycker jag!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0