Coincidence!?

Sammanträffanden är väldigt intressant tycker jag..hur det kan komma sig att mitt sammanträffande idag träffade samman med någons annans. Som att idag gick min flip-flop sönder medans jag var på campus, inget att göra åt det mer än att gå runt med en sko hela dagen. Det får en att känna sig lite tattig eller som att folk tittar snett. Men så plötsligt ser jag en annan kille som oxå håller en av sina trasiga flip-flops i handen och hela situationen blir mer trivsam genast!

Jag tar bussen hem, går neråt med min flip-flop stolt i handen, "kallt som tusan måste det vara för uteliggarna i denna blåst", tänker jag. Samtidigt ser jag en kille som går helt som om ingenting utan några skor alls över gatan, sammanträffande!? I believe so :)


Kommentarer
Postat av: malinekman

haha coolt :).. fina flippisar btw kram

2010-03-09 @ 16:31:05
URL: http://malinekman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0