Uppdatering kanske passar sig..

Insåg att jag sist skrev här när jag fortfarande befann mig i Santa Barbara, vilket iaf för mig känns som en evighet sen :) För att vara ärlig orkar jag inte skriva om allt jag gjort sen dess så jag drar en kortare variant..

♦ Blev upphämtad av finaste syster på Arlanda och spenderade sen fyra dagar i Uppsala/Sthlm med henne, var mys på högsta nivå med picnikfrukostar, parkmys och en massa skratt och tillbakablickande.
♦ Tog bussen med Murta ner till Lkpg där jag möttes av världens bästa mamma.
♦ Firat stora lillebror och ännu längre lill kusinen Josefine som båda slutade nian, fint med sång i kyrkan och man minns rätt väl hur det kändes när man själv stod där för ett antal år sen.
♦ Varit hos pappa och Camilla i Motala och lekt med sötaste Lukas och myst med nytillskottet Ester. Finare barn får man leta länge efter. Håll utkik efter familjefoto i Corren och Motala tidningen :)
♦ Haft introduktion, utbildning och hunnit med att jobba min första dag i Gamla Linköping.

Såg inte ut att vara så mkt, men i det stora hela är väl det iaf vad jag haft för mej :)

Idag är dagen äntligen här då jag får träffa käraste Gums och sen beger vi oss för att fira Annas födelsedag med pompa och ståt i 50-tals outfits och tro mig, klackarna lär slå i taket!

Lite bilder från dagarna som passerat :)


  
    
Tripp trapp trull-syskonen ;p
    
   
   


Kommentarer
Postat av: Martin

Vad jag älskar bilden på dig och Ester.. Det är ett tag kvar(förhoppningsvis) men jag är övertygad om att du skulle bli en grym mamma :)

2010-06-12 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0