¡¡Viva España!!

Jag har sagt det från början, att Spanien kommer vinna hela VM, och tänk så rätt jag fick! Dock trodde jag nog inte det helt och fullt, utan hoppades nog mer, men lika glad är jag för det i nuläget! Tänk om jag hade vart en sån där som bettar och grejor, då hade jag kanske fått en slant, attans ;p

Snyggt var målet med, och de spanska pojkarna minst lika fina som alltid..yumm! ;p

Aja, nu ska jag lägga mej och läsa i min "Tourism a modern synthesis"-bok innan jag förhoppningsvis blir trött och kan somna sött. Imorron är det jobb 09.30 - 16.00, nästan så jag hoppas på lite regn eller nåt, så jäkla varmt att stå i infomagasins lokalen i den här värmen.




¡¡Viva España, unos de los países mas cerca de mi corazón!! ♥


Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej!

Jag är intresserad av att dra över till usa och plugga ett år, möjligtvis fyra om jag trivs.

Jag har fått upp ögonen för Santa monica college, skulle du kunna berätta lite om det? hur är skolan, mycket fest, får man collegekänsla trots att de inte har doorms, hur är stan?

var faktiskt i santa monica för bara några dagar sedan, dock bara över dagen.

såg att du varit au pair, är också det, i memphis, tn.

skulle verkligen uppskatta svar, maila mig på [email protected] tack på förhand!

2010-07-21 @ 07:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0