Sörping..

..fick idag, trots lite mulet väder, bli ett bra utflyktsmål för att fira av några dagars ledigt och ladda upp för några kommande dagar av jobb igen. Och Söderköping är verkligen kanonfint! Vi tog tuffe-tåget runt stan och fick stadens historia berättad samtidigt som vi åkte genom de små smala gatorna med gamla söta hus. Vi, jag, mamma och Simon passade även på att spela Minigolf, jag var nära på att vinna men Simon gick om mej med nåt poäng i slutet - typiskt ;p

Annars har jag hunnit med att träffa Elin en sväng, och vart ute och gjort stan osäker med Emma och Ellen med. Vi gick till Platens där jag träffade ett bekant födelsedagsbarn vid namn Amanda, fullt festandes minsann. Och sen träffade jag även käraste Herr Höckerbo, många år sedan sist så var kul att ta igen lite spilld tid :) Synd dock att Emma tapade bort sin Iphone och grejor, tattare som snor andras saker sådär, det ogillar vi starkt!

Nej ska se nyaste avsnittet av True Blood nu innan sängen kallar på mig. Jobbar en vecka framöver nu men slutar ju aldrig senare än 18.30 och börjar inte tidigt heller, så kom ihåg att jag gärna hittar på saker på kvällarna :)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0