Visste ni..

att jag: saknar sno och kyla?
att jag lyssnar mest på: ett frammande sprak som jag borjar forsta mer och mer?
att jag pratar: tre sprak flytande?
att jag avskyr när folk: 
sager en sak och sedan gor en annan?
att kärlek är: det basta som finns?
att jag alltid kommer att:
ha underbara minnen?
att jag är: av kvinnligt kon?
att när jag vaknar på morgonen: kliver jag alltid upp utan att snooza?
innan jag går och lägger mig:
vander jag alltid pa man kudde sa den ska vara sadar perfekt fluffig?
att jag igår: kopte ett par Haiavana flip-flops med nyckelpigor pa?
att jag just nu tänker på: hur mycket jag saknar min familj?
att jag snart: ska kolla min email?
att jag hoppas: pa ett bra ar?
att jag idag:  inte har gjort ett smack vettigt?
att jag ikväll ska: traffa alla vi var med pa stranden for att ha avskedsmiddag for mig pa en restaurang som har pizzor av alla dess smaker (inkluderat choklad..!)?
att jag nyss: duschade?
att jag nu: sitter i Carlos sang?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0