Snodd av Elin eftersom hon snodde den förra från mej ;)

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? 15.11
2. Namn? Fhies-grisen
3. Vart bor du? Santa Barbara, kalifornien!
4. Hur många barn vill du ha? 2 pojkar
5. Vill du gifta dig? Nja, inte nödvändigtvis..behöver inte en ring för att visa kärlek.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär den, annars blir det bara en massa kladd..
7. Har du ätit sushi? Om jag har! Min favvo-rätt skulle kunna äta det varje dag! Ska nog övertala Mac att vi ska käka det ikväll ;p
8. Favoritglass? Inget stort fan av glass alls faktist..
9. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? har för tillfället inget "eget" köksskåp, så 0
10. Humör? Alldeles kanon! Lite uttråkad kanske..

Fyra Grejjor.

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nope..men tittade just på en polisserie på TV där de jagade folk :)
2. Har du en hund? Nae men planerar att nån gång i framtiden skaffa en mops.
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon annan såklart, så länge de inte tar täcket *morr*

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Nja, aldrig haft problem med att vara kort, men nån centimeter kanske..
2. Skulle du vilja väga mer? Nae, den får jag nog svara nej på..
3. Skulle du vilja ha sex nu? Hade det för några minuter sedan (A)
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nae

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Ja det kan jag faktist!
2. Kan du slicka dig på näsan? Testade just, och nej det kan jag inte..
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jajebjörn
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Skulle vara svårt..
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja fast det är roligare att dricka med de andra..
7. Kan dina vänner lita på dig? Alltid.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej, aldrig tyckt det var snyggt.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Visst kan jag det.

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Har vi inte alla? :)
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja det har de.
3. Har du syskon? Japp, två bröder, en syster och en av okänt kön som kikar ut i vår!
4. Har du någonsin haft sex med någon? Jo
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Antagligen
6. Har du varit full den här månaden? Jo, alldeles för mkt.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nae, har för o va ärlig inget vettigare för mej :p
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nae, men för ca tre timmar sen..
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jo det har jag.
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Japp
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Jopp stropp..
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Njae det tror jag inte..
13. Har du haft sex med mer än tre personer? Jo
14. Har du ljugit på någon fråga än då? Nope..

VEM.

1. Vem älskar du? Vännerna och familjen
2. Vem hade du senast sex med? Mr Mac himself..
3. Vem vill du bli full med? Helst de där underbara vännerna hemma i Svearike!
4. Vem är den bästa artisten? Finns många som är himla bra, Britney är en av de bästa enligt mig..
5. Vem pratade du senast i telefon med? Mac som ringde och frågade vad jag ville ha att dricka till lunchen han var och hämtade upp..
6. Vem är snällast i världen? Finns många, jag är en av dem ;p
7. Vem vill du prata med? Alla de där underbara som jag saknar! Syster yster ligger högt på listan, vill stötta henne nu när hon verkar känna sig lite nere! ♥
8. Vem sov du senast med? Mac
9. Vem vet allt om dig? Finns nog ingen annan än jag själv som vet allt men Elin, Anna, Sara, syrran, Martin och mina ex-roomies vet nog det mesta!
10. Vem hatar du mest? Hata är ett väldigt starkt ord..
11. Vem kramade du senast? Mac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0