Mitt nya rum..

Har ju ingen kamera men tänkte ändå jag ville lägga upp några bilder så ni får en idé om hur mitt nya rum ser ut, dessa är tagna med min webcam därav dålig kvalité, men ändå :) Och visst är det lite kalt i rummet, men det får jag fixa sen när jag fått pengar, då planerar jag och Mac att åka till IKEA utanför LA och handla lite..hittade iaf en tavla igår i en skräphög nere i vardagsrummet, tror den föreställer en tjock naken kvinna? :p

Glömde förresten igår att säga att vad som gör mitt rum lite extra bra är att jag har ett eget mini kylskåp (perfekt att ha lite snacks i så man slipper gå ända ner till köket ;p), utsikt över bergen, i garderoben en lampa som tänds, stärks och släcks när man klappar och till slut en av de bästa egenskaperna..jag har en dosa där man släcker alla lampor i rummet - perfekt om man är mörkrädd som jag och inte vill gå igenom hela mörka rummet efter man släckt :)

Nej nu ska jag ta mig för vettigare saker!

Tjingeling!



Bild tagen från sängen Bild från sängen igen.. Sängen, med ful stomme ;p Skrivbord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0