First day of classes..

Ja idag har jag min första lektion denna vår-termin. Jag har inte lektionen förrän klockan två dock, men ser fram emot det. Mitt schema för terminen är okej, jag har engelska, matte och hospitality. Jag hade gym också men ändrade mig när Anna sa att hon hittat ett gym downtown som har pool, klasser osv och som bara kostar $30 i månaden..billigare än skolans, man slipper det lilla äckliga gymmet och sen har de pool så man kan simma! perfekt ju! :)

Senare ikväll har jag även en jobb intervju. Det är ett företag som inriktar sig på att hjälpa studenter hitta jobb, hoppas de kan hitta nåt som passar mitt F-1 visum, kan ju bara jobba på campus eller liknande. Får se hur det går!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen..

Kommentarer
Postat av: malinekman

hej.. det gymmet låter grymt! Så slipper du tvinga dig att träna. roligare om man får bestämma själv :D



hur går det annars? Klarar du dig fint i Santa B..



Send me an e-mail ;) puss

2010-01-27 @ 10:51:24
URL: http://malinekman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0