Fast i DC..

Ja jag sitter just nu på Dulles-airport i Washington DC. Planet från Sao Paolo kunde inte lyfta i tid pga signal fel eller något så vi fick vänta på Sao Paolo flygplats i drygt 1,5h innan vi fick lyfta. Då jag "bara" hade drygt 2h att byta flyg i DC och hoppa på det till LA missade jag det flyget, och även det jag vart ombokad på klockan 9 (vid visa kontroll stod jag i kö 17, självklart den enda kön som inte rörde sig på 45 minuter då paret framför mig fejkat att de var gifta eller något) så nu när jag stått i ännu en timmes kö till kundservice bokade damen om mig så att jag åker till Denver i Colorado klockan 3 och sen därifrån till Santa Barbara istället för LA. Så jag är hemma i Santa Barbara igen klockan 8 ikväll, lång dag. Och inte kan Mac möta upp mej heller då han ska filma nån grej vid 7 så jag får ta mej hem till honom på egen hand och ta mig in..men men alla dagar kan ju inte vara till min fördel!

Att säga hej då till Carlos var såklart trist, han är en av de bästa vänner jag har i världen. Men vi har haft tre skit roliga veckor ihop och vi ses säkert fortfare än vad vi tror på något annat ställe i världen!



Jag kan inte hjälpa att känna mig lite hemma här på DC's flygplats. Har vart här så många gånger nu ju och det var alltid hit jag återvände förr efter resor och sade "äntligen hemma". Det är lika mycket militär klädda pojkar som vanligt, lika mycket svarta hip-hop killar och lika mycket business män som alltid! Och det är snö här!! Jag saknar DC, skulle lätt kunna tänka mig att flytta tillbaka upp hit..kanske efter två år på City College? Vem vet :)

Men nu ska jag gå och se om jag kan hitta ett par hörlurar att köpa (mina till min ipod gick sönder pa vägen hit), käka något och sen kanske titta ikapp lite avsnitt av Paradise Hotell i väntan på mitt flyg om 3h? Låter inte alltför pjåkigt ändå, man får ju göra det bästa av situationen :) Köpte internet för $8 som räcker 24h så kan nog hålla mej sysselsatt! :) Jag rapporterar senare - antingen när jag är hemma hos Mac eller tidigare..

Hoppas alla har det bra där hemma och att ni har haft det bra nu när ni gått tillbaka till jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0