Dåligt bloggande..

ja jag inser hur dålig jag vart på att blogga på sistonde. Det är helt enkelt av den anledningen att int mycket spännande hänt, dagarna lixom flyter ihop och det är samma sak dag ut och dag in. Ser verkligen fram emot att skolan börjar på måndag nu så man kan få lite rutin igen, börja träna och faktist ha saker och måsten att göra.

I tisdags fick jag iaf äntligen CSN pengarna så igår kunde jag betala deposit och hyra till Tin (han jag hyr av i andra hand). Nu är enda problemet att försöka sälja möblerna i rummet. Han vill annars ha $50 i månaden för dem och det tyckte jag var för mycket med tanke på att jag inte ens gillar dem. Så jag säljer det och sen köper jag nytt, eller ja begagnat men nytt för mej :p Än så länge har jag bara sålt sängen, var en och tittade på byrån och bokhyllan igår, men det var inte vad han var ute efter så. Men Tin sa att om jag inte sålt det i slutet av månaden tar han hand om möblerna, jo tack..känns lite dumt att jag lägger ner all min tid och ansträngning för att sälja hans möbler åt honom lixom. Så jag är inte alltför oroligt över det, vill mest bara ha ut det ur rummet så jag kan få ställa in mina grejor, som jag letar efter frebrilt för att hitta bästa pris och nåt jag vill ha..får se hur det blir sen. Tur jag har Mac att sova hos nu när jag inte har nån säng iaf :p Men i helgen ska han filma i LA så då får jag sova på soffan, eller kanske uppblåsbar madrass..får se.

Jaja, allmänt trist bladder..nu ska jag istället hoppa in i duschen och sen ta mig ner downtown för att titta runt lite. Ska gå till "Goodwill" (typ som myrorna fast mer möbler) och se om de har nåt skojigt :)

Pussis ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att höra att du och Mac fortfarande håller ihop ni är så söta :) Hoppas allt är bra med dig Kram Therese (Malins syster)

2010-01-27 @ 22:39:05
URL: http://thereseekman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0