99 sanningar innan sovdags..

1. fullständigt namn? Sofhie Jennie Caroline Svensson
2. exakt ålder?
21 år, 8 månader och ca. 24 dagar?
3. bor? Santa Barbara, CA
4. bor med? Tyler, Matt, Jesus och en guld fisk av okänt namn.
5. husdjur? Dammråttan i hörnet..
6. färg på ditt hus? Hade ingen aning så använde mig av google maps, häftigt! BTW är mitt nya hus vitt..
7. när är du född? 20 maj 19
88 någon gång runt 14.00 om jag inte minns fel..?
8. klass? kommer denna uppkommande termin ha matte, engelska, gym och två hospitality klasser.
9. vilket år tar du studenten? gjorde det 2007
10. något jobb? Nope..jäkla VISA förbjuder mig!
11. när ska du sova ikväll? alldeles, alldeles straxt faktist.
13. duschat idag?
Haha näe faktist inte ;p
14. kramat någon idag?
Mac
15. pussat någon idag?
Samma fina pojke..
16. vad har du ätit? macka från subway, english muffin och en cheese-stick.
17. dagens klädsel? Den har redan åkt av men bestod av ett par blå jeans, en svart tank-top och en vit kofta från forever 21 (samma som Kissie har och hade på sig i förrgår enligt hennes blogg. Dock hade jag den före hon, om hon ändå visste det..hah!)
19. dagens sötnos? Får nog bli Macs katter Sparkie och Rico.
20. dagens roligaste? Kanske Jesus min när han fick se den signerade dildon i mitt rum (den jag och tjejerna hade i förra lägenheten, döpte till Woffe och sedan signerade ;p)
21. har du många vänner?
Inte så många nära, men mycket bekanta runtom i världen.
22. hur många har du kysst?
Finns det någon som har koll på det vid 21-års ålder? Ganska äckligt egentligen när man tänker på hur många människor bakterier och saliv man haft i sin mun..
23. vem kramade du senast? Mac
24. hur många vill du ha sex med? Har ett mål på straxt under 100 innan jag dör! (Ta inte detta seriöst!!)
25. hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period?
Vet faktist inte..
26. hur många har varit otrogna med dig? En vad jag vet..
27. har du pojk-/flickvän? Kan man väl kanske säga att jag har vid detta laget, även om Facebook ju är vad som ultimat beslutar detta nu för tiden..
28. vem pratade du med i telefon senast? Mac
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det?
Tyler igår som skrev "Everything cool?"

FAVORIT:
31. film? Kan inte välja en, finns för många bra..
32. låt? -ι ι- 33. mat? Får nog bli sushi
34. dryck? Te kanske..
37. stad? Oj, svårt..Washington D.C kanske
38. land? Alltid Sverige..
39. ämne i skolan? Psykologi
40. år? Tror inte jag upplevt mitt absoluta favorit år än, men av de jag haft än så länge är det nog år 2008 eller år 2009.

SENASTE:
41. personen du tänkte på?
Camilla eftersom vi just skrivit på facebook.
43. gången du spydde? Halloween
44. gången du grät? På flyget hem från Brasilien, lite sådär i smyg till fina låtar i I-poden.
45. pizzan du åt? På "Casa de pizza" i Brasilien..också bästa pizzan på länge, speciellt choklad pizzan!!
46. gången du var i göteborg? Sommaren 2007 när jag var på Liseberg med Sara, Micke och Martin.
47. gången du var i stockholm?
Augusti 2009 för att hoppa på flyget till USA
48. gången du var full? Ca 2 veckor sedan i strandhuset i Brasilien.
49. gången du var hög? Förrgår
50. personen som såg dig gråta? Oj, vene när jag grät inför någon senast..Jo, när tjejerna lämnade mig och åkte mot NY!

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt? Svart
52. hund eller katt? Hund
53. ut & festa eller hemma & mysa? Beror på..
54. tv-spel eller datorspel? Data-spel..The sims ;)
55. singel eller upptagen? Mysigt med någon kär men klarar mig bra även som singel.
57. lunarstorm, helgon eller playahead? Ingen utav dem längre..
58. ragga eller bli uppraggad? Uppraggad är ju alltid smickrande, så länge de kan ta ett nej..
59. big brother eller paradise hotel? Oj, måste jag välja!?? Mina två favvo-program ever ju! :p
60. svart hår eller blont? Spelar ingen roll
61. blåa ögon eller bruna? -ι ι-
62. choklad eller lakrits? Choklad                                                                                                          63. göteborg eller stockholm? Göteborg alla gånger!
64. högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. coca cola eller fanta? Coca-Cola
66. pizza eller kebab? Just nu skulle jag göra ganska mycket för en kebab-tallrik!!
67. randigt eller prickigt? Prickigt kanske..?
68. älska eller älskas? Älska
69. leva eller dö? Leva!

ANTAL:
70. personer du älskar?
Inget jag känner jag behöver hålla räkning på..
71. personer du hatar? Ingen
72. personer som sagt jag älskar dig? Inte heller nåt jag räknar, men inte många..
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Samma fråga igen?
74. glassar du ätit på en dag? Gillar inte glass så jätte mycket, men har säkert ätit två någon gång..
75. festivaler du varit på/ska på detta året? Har varit på Hultsfred 2006
76. gånger du haft minnesluckor? Har väl hänt kanske
77. piercingar har du? Bara öronen och så lär det förbli
78. personer du saknar just nu? Alldeles, alldeles för många för att räkna!
79. gånger ditt hjärta brustit? Många.

VEM:
80. vill du kyssa nu?
Mac
81. ska du träffa imorgon? Roomiesarna, Mac m.fl.
82. sjöng du senast för? Rico som tittade på mej när jag duschade igår morse
83. hade du senast en msn konversation med? Johan :)
84. spelade du tv-spel med senast? tittade på när Mac och Dan spelade igår..
85. kysste du senast? Mac
86. vill du kasta en sten i huvudet på? Alla som dödar oskyldiga människor i krig.
87. förtjänar att dö? Folk som begått grova/sjuka mord
88. är din idol? Pappa
89. vill du sova brevid inatt? Mac, men istället blir det en gose-djur Pingvin, inte fy skam det heller! :)

VAD:
90. gör dig glad? Att vara omgiven av personer jag håller kär
91. gör dig ledsen? Att vara ifrån er där hemma i Sverige
92. vad vill du helst göra nu? Sova
93. önskar du att du slapp göra? Betala räkningar, hyra osv.
94. vill du ha nu? Pengar på banken :)
95. önskar du dig i födelsedagspresent? En godis påse med karamell-kungen ;p
96. längtar du till? skolan börjar så man får in lite rutiner igen..
97. tycker du om dina betyg? De är vad jag förtjänar.
98. ångrar du ditt liv? Ångrar inget, gjorde det av en anledning som kändes rätt just då och har lärt av de misstag jag gjort..
99. är det bästa som har hänt dig? Svårt att säga..att jag fått uppleva allt jag upplevt hittills och haft de möjligheter jag haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0