Vilken dag..

Dagen började med att jag i panik fick för mej att det var nån som knackade på  ytterdörren och att det var viktigt att jag öppnade (Ni vet när man vaknar och fortfarande typ drömmer och får för sej knasiga saker? ;p). I all min hast att komma ur sängen slog jag knä och knäskål i det spetsiga hörnet av mitt skrivbord (som är i huvudhöjd med där jag sover..hur knät kom upp dit är fortfarande ett frågetecken), blod här, haltande där och en förvånad och konfunderad Matt, som satt i vardagsrummet och såg mej skena ner för trappen med blodigt knä och slänga upp dörren ;p

Dagen fortsatte med att jag skulle organisera och sätta in engelska pappren i min pärm. Jag råkar istället få den där "klämman" på pärmen att slå igen under min tumnagel och på halva min tumme..mer blod och mer aj!

Jag skulle mata Hugo och istället för tre bitar mat råkade jag dumpa i halva paketet och fick sen fiska upp allt detta så han inte skulle äta ihjäl sig. På väg ner till skolan missade jag självklart bussen och fick halvspringa den 25 minuter långa promenaden ner till skolan för att hinna i tid...

..Ja ni fattar vinken ;p Den slutade iaf bra med en work-out på gymmet med Anna och Jesus!

Slutet gott, allting gott! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0