Toosie..

Ja igårmorse var det då dags för min tå-operation. Den gick över förväntan väldigt bra. Doktorn var jätte duktig, proffsig och lugnade mina nervösa nerver kanon..Erik (en svensk kille som gjorde samma operation på sin tå förra veckan) följde med som moraliskt stöd, snällt av honom, han är en riktigt vän :)

Tån var iaf bedövad från bedövningen hela dagen igår, så var konstigt att gå, känns lixom som att det inte finns nåt att stödja på, även om det inte gör ont om jag skulle stödja på den lixom..men under kvällen fick jag knyck på hur jag skulle göra för att på bästa sätt ta mig fram normalt :) Fick dock bli låga, bekväma skor igår när vi var Downtown, och mindre dansande än vanligt :p Men det gick bra..Idag är känseln tillbaka och den ömmar lite lite när jag går, men annars går det bra..Ska dra och hämta ut antibiotika kur senare och börja den. Förra terminen tog jag antibiotika två gånger, och detta kommer nu bli min andra gång på en månad..jag vet att det inte är bra för kroppen, nån som har mer info om detta? Har typ aldrig, vad jag kan minnas, tagit antibiotika förut i mitt liv och är väldigt negativt inställd till det om jag ska va ärlig. Aldrig att något som får en så svag och illamående kan vara bra för kroppen?

Annars ska jag idag vara 100% effektiv, få klart en engelska uppsats som ska vara inne ikväll, och kanske även hinna med att plugga lite Hospitality law. Får se..hoppas iaf att allt slit och all energi jag lagt ner på denna engelska uppsats för med sig ett bra betyg, iaf ett B är jag värd ;p

Aja, ska ta tag i mej själv nu :)

 

Btw såg mina roomisar denna bilden häromdagen och sa att det ser ut som mig på morgonen när jag vaknar, de syftade på frillan tror jag! Komplimang??  ;p haha..likt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0