Superbowl Sunday

Antibiotikan gör mig svag som tusan, mår illa och är snurrig..blev lite bättre nu när jag åt men man märker verkligen hur det bryter ut i kroppen och drar ner immunförsvaret. Men men, bara några dagar kvar nu.

Idag är det Superbowl Sunday här och alla ser det som något sänt från gudarna, jag känner inte alls för att sitta och låtsas jag bryr mig så jag stannar hemma och pluggar istället..Synd att det ska vara så bra väder bara, man får så dåligt samvete av att sitta inne då. Kanske ska ta en promenad innan plugg iofs :)

Fick igår ett väldigt uppskattat paket från Pappa och Milla med. Tack så jätte mycket! Kläderna var jättefina och passade perfekt och korsordspennan glöder ;p Tacka Lukas för det super fina kortet med, han valde helt rätt! Haha..

Nej smell you later!

Jag och min roomie Tyler på tonic..

Anna och Tyler i taxi-limon ner Downtown..



Lite bilder från helgen..

Kommentarer
Postat av: Camilla o de andra på mossgatan..

Hej Fhieesan...tråkigt att du inte tål antibiotika men märker du att tån blir bättre då?? Kul att paketet kom fram som det skulle och att kläderna passade, du behövde kanske lite uppmuntran under tåtiden:)fina bilder på dig, du strålar måste jag säga. Jag o Lukas är hemma, han hade feber i fredags som har kommit o gått under helgen, äter dåligt o var väldigt orolig i natt, så jag vet inte vad som spökar i hans kropp. Vi har tagit massvis av vinterbilder som vi ska visa dig, lägger upp dom på facebook nån dag. Puss o Kram från oss alla

2010-02-08 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0