Ready for the day to start..

Ja nu har jag läst ännu ett kapitel ur min bok som vi läser i engelskan. Detta kapitel var faktist ganska intressant. Russell (författaren) pratade om arkitektur och drog sen paralleler mellan detta och sociala och familjära "arkitekturen". Han har alltid nåt intressant att säga, men vilka starka åsikter..

Jag ska om ca. en timme nu ta bussen och bege mig ner för just engelska lektion. Efter det har jag ju tre timmars hål innan hospitality lektion vid 19, så ska plugga med Nicky, en holländsk kille i bibblan. Blir mys! :)

Ska även skriva ut en massa CV:n och personliga brev och skicka till lite hotell och andra potentiella sommarjobb i Sverige, vill verkligen hitta ett jobb hemma så jag kan vara hemma hela sommarn och hälsa på. Annars hade Fiona (hon jag umgicks med i Salamanca) hittat nåt där man jobbade i Spanien en månad eller så på café/bar och fick boende osv gratis. Man tjänar ju inte mkt på det men alltid nåt att göra och en erfarenhet. Men vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0