Presidents day..

Har inneburit ledighet idag. Ska alldeles straxt säga hej då till den dagen genom att gå och lägga mej. Men ville först bara skriva att jag idag skaffat mej ett litet husdjur..ett lätt hanterligt sådant, som är billigt att underhålla och fin att titta på..ja ni gissade rätt, det är en fisk! Jag döpte honom till Hugo och det är en "Betta fish" (bild nedan). Jag har honom i en sån där runf fin fiskskål med en liten växt och rosa stenar och sen några snäckor jag hittade på stranden :) Synd jag inte har nån kamera så jagkan visa er men..kanske kan ta en med webcamen imorn i dagsljus..

Pratade nyss med Martin med, alltid skoj att få uppdatering. Såhär såg det ut:



Men ville mest bara uppdatera om Hugo. Nu ska jag pömsa så jag orkar upp till gymmet skapligt imorn innan första matte lektionen för terminen börjar!

Puss era gullegrisar! ♥

Typ såhär ser Hugo ut fast lite mindre:


Kommentarer
Postat av: malin ekman

haha JAA! fin fisk. Min fisk hette en gång: fisker. Men jag lämnade han ensam över helgen och han dog.



Ser att du har pingvinen..fin. ha de toppen!kram

2010-02-17 @ 11:29:01
URL: http://malinekman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0