Operation..

Ja imorron bitti är det då dags för mig att operera tån. Ska dit 9.30, börjar bli jävligt nervös för att vara ärlig! För det första är jag helt totalt liv rädd för sprutor och om sprutan sen ska in i den ömmaste tån underlättar ju inte det! men men ska tänka positivt..har ju haft problemet länge nog att det verkligen är dags att göra nånting åt det..Dyrt blir det dock (minst $300 = 2400SEK)! vene hur det ska gå till eller komma ifrån men är ju tvugnen..

Aja, rapporterar när jag är klar med det imorn, om jag lyckas ta mig hemmåt på egen fot ;p

Kommentarer
Postat av: Martin

Det är därför man inte bor i USA, får hoppas det blir nån ändring på det sen med Obama! :) För din skull om du nu tänkt bo kvar där sen :P

2010-02-25 @ 08:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0