Lucky girl!

Idag hade jag bara en lektion - engelska 110 (compostion & reading - critical thinking). Läraren lär ut på ett så himla bra och intressant sätt att jag verkligen tycker det är kul att gå till lektionerna. Det kommer vara en tuff kurs dock, kommer krävas mycket för att få ett bar betyg men tror jag kommer lära mig mycket intressant och användbart.

Idag har jag funderat mycket, är så himla glad att jag tog steget och påbörjade mina studier här nere. Ångrar mig inte en sekund och ibland måste jag lixom stanna upp mitt i "vardagen" och inse att jag är i Santa Barbara, att det är så jäkla vackert och att jag är bra jäkla lyckligt lottad som får vara med om det här!


♥ I LOVE MY LIFE! ♥


Bild tagen i slutet av förra terminen..

Kommentarer
Postat av: sara

Hej syrran! du skrev på facebook och undrade över min header. Jag redigerar bilder på en internet-sida som heter picnik.com, man kan göra en massa roliga saker, prova vetja!:) som den jag har nu, där har jag två redigerade foton som jag satt ihop i paint bara. sedan lägger du upp bilden på bloggen, tar URL-adressen och klistrar in på rätt ställe i design-mallen på din blogg. hör av dig om du inte fattar:) men vad kul att du gillar dem, den jag har nu gillar jag faktiskt! PUSS&KRAM!

2010-02-02 @ 11:19:14
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0