Lång helg..

..ja längre än min vanliga (torsdag-söndag) t.o.m eftersom det på måndag är president's day är vi lediga från skolan. Känns skönt, vädret ska vara kanon så då kan man passa på att mysa utomhus :) Ska faktist ta en promenad ner till Anna nu snart och sen ska vi en sväng till State street, tar ca. 40 minuter att gå skulle jag tro men känner att det blir skönt att få röra lite på sig och även att få rensa tankarna med lite musik..

Allt kom lite ikapp mig nyss, eller ja, dum som jag är har jag sparat en massa bilder på honom på datorn och sen glömt bort det..så fick en överraskning idag när jag gick in i mina bilder. Kanske saknar jag honom mer än vad jag trott iaf.. Det är lätt att vara glad och le utåt, och t.o.m att lura sig själv att allt är bra och att man mår kanon..men så kommer de där stunderna då verkligheten kommer ikapp en..Men men, vi tog ett beslut och vi tog det av en anledning så nu får det vara såhär helt enkelt!

Ska ta på mig en snygg outfit och lite smink och dra mig..lägger upp lite bilder från gårdagens utgång med :)


Anna, Sonia och hennes kompis

Jag, Justus och Anna..

Jag och Tin.

Jag och Sonia..


Kommentarer
Postat av: sara

vi sitter i samma båt du och jag, så jag förstår dig. vissa stunder är klart värre än andra. men man får försöka att omge sig av sina vänner (mina vänner börjar nog bli less på mig som hela tiden vill umgås haha "skaffa dig ett intresse sara!!"). att hitta på mycket saker, vilket jag inte trorär något större problem för dig gullan! nu vet jag ju ingen anledning till varför ni tog beslutet, men det finns ju en iallafall - och man fpr försöka påminna sig själv om det. det är vad jag försöker. tänka att det var helt enkelt inte rätt, så får man kämpa stegvis, dag-för-dag. tillslut är vi kvitt kärlekskänslorna. tänker på dig, du är i hjärtat min älskling!

2010-02-14 @ 01:22:19
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0