I've been busy living life!

Shit nu var det snart en vecka sen jag skrev igen, men helt enkelt av den enkla anledningen att jag vart jäkligt busy. Har haft skola, jobbintervju, vänner etc. som tagit upp tid. Men jag kan inte klaga, den senaste veckan har vart så jäkla rolig..jag trivs verkligen nu! Jag trivs i lägenheten, roomiesarna är skit goa och ja..det känsn bra helt enkelt :)

Såg Michael Jackson filmer förut med, så himla bra den var..eller ja, man blir lixom helt beundrad av hur bra han var, vilken talang, vilken stjärna! Nästan lite sådär tårögd vart jag :) Sen läste jag systers blogg och fick en klump i magen, älskar dej syster! Jag grät en skvätt för dej!

Tänkte mest skriva här för att visa att jag lever. Ska nu börja läsa en bok som vi läser i engelskan, har skjutit upp att börja läsa den men nu ska det iaf hända :) Sen ska jag ner downtown och käka middag med Anna, Fabian och Annas syster Lovisa som har vart här och hälsat på den senaste veckan. Blir mys. Kanske lite Mac efter det, på den fronten behövs det redas ut lite grejor, vill inte att det ska vara såhär obekväm stämning som det vart nu ett tag..ska bli skönt att få ut det med. Nej bok var det ja :)
Mobilen :)

Det här är förresten min nya mobil..kanonbra än så länge och kommer billigt undan varje månad utan bindningstid, perfa! :) ♥

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar dig! <3

2010-02-01 @ 18:20:53
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0