I bibblan..

Klar med engelska lektionen och nu sitter jag i bibblan med Anna. Jag har lektion igen, hospitality law, om tre timmar sa ska skriva min engelska uppsats som ska vara inne pa fredag tankte jag. Engelskan jag gar i heter 110 - Critical thinking, composition & reading. Det innebar i stort sett att vi analyserar, kritiserar osv. utifran boken "In praise of idleness" som vi laser. Inget skoj med andra ord da boken handlar om forfattarens asikter om saker och ting, han levde dessutom pa 30-talet och har stenalders synpunkter ;p Men men.

Efter lektionen ikvall har jag helg! :)

Jag och Anna just nu:




(Bilder tagna med denna inbyggda 1.3 Megapixel-webkameran som finns pa den lilla mini mini datorn jag har lanat av biblioteket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0