Yesterday..

..was one of THOSE days. Vaknade av att Anna inte kunde komma upp ur sängen, hon hade smärtor i ryggen. Bara att dra upp henne bäst det gick och ringa runt och se vem man skulle gå till. Blev skolan och sen Med. Center (motsvarar väl typ vårdcentralen hemma), dit jag fick gå med min tå förra terminen och de gav lika dålig service denna gång som då. Lämnar patienten i ett stängt rum och låter oss sitta där o vänta i evigheter, tror inte de insåg hur ont Anna hade. När de väl kommer tillbaka efter en halvtimme eller så, har läkaren ett rejält nonchalant beteende, klämmer lite och skriver ut smärtlindrande. Detta land och sjukvård säger jag bara. Det värsta är ju att vi måste ha denna försäkring genom skolan, och därmed måste gå till denna klinik, inte rättvist tycker jag när man betalar för det..

Vi var klara vid 13 och då var det snabba puckar hem, duscha, äta och sen springa till skolan. Hade music Quiz som jag ju såklart inte hann plugga på och redovisning i Hospitality efter det som blev lika oförberedd den. Men så är det ibland och jag brukar ju tro att allt händer av en anledning, frågan är bara vilekn denna gång?

Blev iaf en sen kväll av pluggande, lade ner böckerna vid 12 och då var sömn det enda jag kunde tänka på. Gårdagen resulterar i att jag idag har all matte kvar att göra innan lektion så nu springer jag återigen till det kära, folkfulla biblioteket.

So long peps!


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är gumman som kämpar på! Puss&Kram

2010-12-02 @ 21:37:45
Postat av: Mina :)

fett fin blogg du har ! :))

2010-12-04 @ 11:54:51
URL: http://minahcederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0