Varning för negativt inlägg..

Jaha då var jag då äntligen i DC, som jag väntat på så länge. Inga försenade tåg, bussar, flyg eller metros så att komma hit var inga problem. Resan har dock inte börjat alls som jag planerat. Alltför personligt för att skriva om här men kan väl säga än en gång, när folk sviker i sista minut blir man förbannad. Till råga på allt är det julafton, den dag på året då jag saknar min familj som mest, alla skriver på FB hur de äter god julmat och firar med familj och nära, här sitter man ensam på ett hotellrum mitt ute i ingenstans, kul jul!

Har oxå fått en rejäl förkylning, AC och 2 minus utan vinterjacka är nog ingen bra kombo afterall.

Nej nu ska jag väl försöka göra nåt åt den här ilskan och försöka vända den till nånting bra..

Tänker på er alla där hemma en massor och hoppas ni har/haft en underbar jul! ♥



Ps - Fick ett foto på min käraste tjockis av hans nya matte o husse..


Kommentarer
Postat av: Henrik

2010-12-24 @ 21:11:37
Postat av: Henrik

Tänker på dig så du är aldrig ensam:-) Puss o kram:-)

2010-12-24 @ 21:13:18
Postat av: Lina

Lilla vännen, jag är inte helt ensam här i Norge, har ju Lisa, men det är dock inte den julstämmningen man är van vid härborta. Logga in på skype och prata med familjen. Det gör att man glömmer allt jobbigt för en stund i alla fall.

<3<3<3 Annars kan du alltid lägga till mig på skype så kan jag hålla dig sällskap =)

2010-12-24 @ 21:13:52
URL: http://egolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0