The Monday Night in D.C.

Sen det förra, negativa och något arga inlägget har jag lyckats få något som när ordning på min vistelse här. Det är tur man har gamla vänner som gärna ställer upp med sovplats och trevligt umgänge. I lördags bytte jag från Helges svit på Hyatt Hotel till min turkiska kompis Mustafas lägenhet bara några minuter därifrån. Får se hur länge jag stannar här innan jag sticker vidare med min stora, tunga, överfulla rosa resväska :)

I lördags blev det premiärutgång med de fyra turkiska pojkarna och en trevlig amerikansk tjej. Blev sent men ack så skoj!

Igår kväll blev det kinamat och filmkväll hemma hos Matt och Lee med "gamla gänget". Och idag blev det en tripp till Potomac Mills (mitt favorit outlet mall) med Mustafa och Ahmet. Pojkarna hittade båda finskor till nyår, parfymer och varsin klocka.

Det är rejält kyligt här uppe på östkusten, snöstorm och bitande kyla gör att man längtar lite smått efter värmen i Santa Barbara, men ombyte förnöjer :)

Nu ska vi se "The Other Guys" och känner jag mig själv rätt somnar jag garanterat innan filmen är över.


Kommentarer
Postat av: Superblogs

Hej vill bara tipsa dig om ett bra sätt för att få nya besökare till sin blogg.. regga dig på Superblogs och lägg sedan in ikonen på din blogg, sen behöver du bara vänta på dina nya bloggläsare.. enkelt och smidigt

2010-12-28 @ 07:21:00
URL: http://superblogs.topplista.com
Postat av: Elin

Hejsan, fin blogg :) ♥

2010-12-29 @ 19:56:22
URL: http://superbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0