HoHoHo..

Igår kväll var det julmiddag hemma hos Therese, Tessie o Sandra. De hade åkt till IKEA o köpt med sig julskinka, köttbullar, sill, lax, pepparkakor, glögg, rån, marabou..ja allt svenskt du kan tänkas sakna i detta stora land. Det var mumma och mycket trevligt folk, snapsvisor (för de som drack), lekar och ringdans runt poolen..Var nog så nära som jag kommer på att fira jul i år, i DC är ju familjen judisk så de firar ju inte. Men det går så bra ändå, är man inte med familjen är det ju aldrig detsamma ändå känner jag.

Synd på att jag fortfarande inte är helt frisk dock, hostade var tredje sekund så blev en tidig hemgång för min del.

Bilder talar ju bättre så här har ni ett utvalt par..

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0