Update from where the sunshine's missin..

Oj,oj,oj verkligen dags för en uppdatering nu ser jag. Jag får väl skylla på att jag är upptagen med att ha så roligt här hemma i Linköping! :) Det är väl mest jobb, fest, jobb, jobb, familjen, fest, fest men jag njuter tillfullo med att ha fått in lite utav en vardag här nu under sommaren, men tänk att jag ska tilbaka om bara två veckor (18:e augusti bär det av), ofattbart iaf för mej och det kommer definitivt vara med blandade känslor. Visst saknar jag Santa Barbara lite nu, dock inte plugget som väntar mig i höst - seriös ska jag bli och verkligen få till betygen denna terminen. Men efter jag åker tillbaka nu vet jag inte när jag kommer hemmåt igen och det är ju både lite skrämmande och sorgligt, kommer sakna så många utav er så himla fruktansvärt mycket! Men men, inte tänka på det än..två veckor kvar i det regniga paradiset! ;p

Idag är det jobb 12-16 och sen är det tre dagars ledigt på det. Dessa dagar kommer innehålla skänningemarken besök, sommarkurs plugg, kanske lite festligheter och säkert också lite mys med några utav er bästa! :)

Nej, dags att bege sig till jobbet i regnet!



Min fina Sita kommer o hälsar på mej i september, me gusta muuuucho eso!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0