Sommarens sista dagar!

Idag låg det nästan lite höst i luften när jag cyklade till jobbet, det känns att sommaren är slut. På jobbet är det en otroligt glad och uppsluppen stämning som råder, det är mer skratt och prat om den gångna sommaren än jobb, kanske beror det på avsinandet av turister, verkar bara vara tyskarna som inte insett att sommaren är slut än, för de infinner sig fortfarande i sina sandaler och snygga mustacher minnsann.

Har trivts kanonbra här i Gamla Linköping i sommar och det kommer vara med lite sorg i blicken jag lämnar området sen ikväll, kanske framförallt alla underbara människor här, turister som kollegor. Men vem vet, får jag som jag vill är jag nog tillbaka nästa sommar igen :)

Igår avslutades en underbar arbetsdag med några kalla nere på stan med ett gäng människor jag tycker väldigt bra om, de kommer med vara grymt saknade!

Sommaren har gått fort, alldeles för fort faktist. Men OM den varit underbar! Nu känner jag mig faktist laddad att åka tillbaka till Santa Barbara och plugga hårt i höst!























♥ Sommar i Gamla Linköping ♥












Kommentarer
Postat av: Ida Greene

Tack för igår! och hoppas resan hem går bra, lycka till med allt!

2010-08-17 @ 12:47:24
URL: http://greenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0