Livet nerpackat igen..

Ja då var resväskan ännu en gång fullproppad med alla nödvändiga saker man kan tänkas behöva för att leva sitt liv..ja man får väl kanske räkna bort allt godis ur nödvändigt men lite att ta oss tillbaka till Sverige ska vi väl ha jag och Anna när saknaden blir som störst :)

Morgondagens reseplan:

05.06 - SJ tåg avgår från Linköping för att ta mig till Stockholm Centralstation
07.35 - Arlanda Express tar mig ut till rätt gate på Arlanda
10.15 - Flyg avgår från Arlanda till Chicago
10 timmars väntetid på Chicago flyplats
9.54pm flyg avgår från Chicago till LA
12.22am flyget landar i LA och jag blir upphämtad av Anna för att åka vidare till Santa Barbara


Uppdaterar väl kanske under de där timmarna i Chicago kan jag tänka mig, til then homies! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0