Breakfast at Sofhie's..

En liten uppdatering från Santa Barbara en helt vanlig Lördagmorgon. Idag blire BBQ med Jesus och Tyler hos deras kompis Hammer. Ikväll blir det eventuellt bio med Anna och Annie, den nya skräckisen..vågar jag!? ;)

Igår köpte jag en ny kamera btw. Så fort jag sa till expediten att jag ville ha en rosa kamera lös han upp, han hade det perfekta kitet till mej sa han..fick med fodral och minneskort med. Som hittat! :)



Och då jag nu dokumenterar allt in i minsta detalj med min nya favvo får ni nu följa med när jag vaknar och äter frukost..Fick hem min nya kaffebryggare igår så nu äre mys frukost på hög nivå ska ni tro!

 

 

Nu duschen och sen dax för BBQ, lite mulet ute idag och inte alls lika varmt, är hösten på väg redan tro? Vore mys, jag har tre par stövlar som jag bara går o väntar på att få börja använda, kanske smyg premiär idag!? :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0