Back in Flip-flop land..

..ja hela 11 av 14 personer, inklusive jag själv, hade flip-flops på sig i kön på Forever 21 idag. Sjukt men oxå mysigt :)

Ja, nu är jag äntligen tillbaka i Santa Barbara och jag njuter till fullo av solens alla strålar efter en evighet av regn i Svea land ;p Igår åkte jag och Jesus och tittade på Eric's band som spelade i Carpinteria. Det var ett så kallat "block party" så alla grannar i området var där och det bjöds på supergod mat och Corona på det. riktigt mysigt och väldigt amerikanskt kändes det, alltid skoj att uppleva!

Imorron börjar Höstterminen 2010 med allt vad det innebär, men det känns som att Sverige vistelsen laddat upp mina batterier och gjort mig redo för en till termin av nyttigt lärande :)

Kan även passa på att säga att jag hittat min mobil, den låg allra längst ner i mitt bagage, så ni som letat föräves där hemma kan sluta :)

Aja, ska ta mig nåt att äta innan det är dags att gå till gymmet med Anna, nu får det vara slut på latandet, det är dags att komma igång igen!

Til next time..♥



Kommentarer
Postat av: Jennie

Saknar dig och Santa B!!

2010-08-23 @ 08:30:41
URL: http://jennsansdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0