Svenska Hollywoodfruar..

Riktigt underhållande program! Ska med bli en galen, sönderblonderad MILF i Hollywood en dag ska ni se ;p

Skönaste kommentaren i avsnitt fyra var när Maria Montazami (heter hon så?) säger i avsky:

"Det finns inte en enda pinal i det här rummet att..hmm, myyysa med!"

Hon ville gärna ha blommor och prydnadssaker i fjällstugan :p Hon påminner mig alltid om min käraste vän Sita. Vene om du läser min blogg men..hon funderar på att komma ner och plugga här, saknar henne en massa så vore himla skoj om det blir så..

Nej nu ska jag åka och titta på film och dricka brasilianska drinkar med jordgubbar och citron kallade "Caipirinha". So long!




Kommentarer
Postat av: malin ekman

haha det är skitkul. Maria verkar lite.... öh, blåst? :) ... glöm inte min lilla kotte ;) .. sen får vi ta och planera en helg i sommar!! ok?.kramkram

2010-04-08 @ 17:41:09
URL: http://malinekman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0