Ny vecka nya möjligheter..

..eller iaf nytt plugg och mer att göra :p Ja helgen var rolig, i lördags firade vi Sonia som fyllde 25. Så vi hade bunny-party här i lägenheten med en massa folk, och sen gick vi ut efter det. Var kanonskoj!  Titta på några av bilderna vettja:

Sonia, Mikael och Christina i vårt kök Meredith och jag i vardagsrummet.. Jag och Anna gumman..

Och om några minuter är det dags för mig att bege mig till skolan. Har mattelektion 15.30 - 17.30, usch vad jag ogillar den lektionen! Läraren är den skummaste och flummigaste person jag någonsin träffat, och inte på ett bra och underhållande sätt utan bara helt ärligt KNÄPP. Men men, ska väl klara av fyra timmar även denna veckan. efter det planerar jag att klämma in lite gymmande innan jag har bestämt "movie-date & Drinks" med Josh ikväll. Blir mys.

Måste gå till skolan nu kom jag på. Ska hinna till Student Office building och prata med dem om en kursavgift som jag aldrig fick tillbaka efter jag droppade klassen i början av terminen. Sen om jag har tid ska jag gå till Academic counseling oxå och se vad de säger om min plan :)

Så varmt och skönt ute nu med btw..ska vara 19-23ºC och soligt hela veckan nu, blir definitivt beachen när pluggandet är avklarat! :p Aja, hoppas alla hade en kanonbra påsk! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0