I loose my mind

Ja, om exakt 7 veckor är jag hemma i Sverige igen. Det är med blandade känslor jag påpekar detta, det bringar o ena sidan stress vad kommer till att hitta det där sommarjobbet, dels blir det trist att åka ifrån Santa Barbara så länge, men ack så underbart det kommer bli att få krama på er alla där hemma igen, var alldeles för länge sedan jag fick göra det ordentligt. Och så har jag ju en liten lillebror/syster som är på väg ut nu vilken dag som helst, blir spännande att träffa den nya krabaten. Det enda som är lite trist med att plugga utomlandsa såhär är att jag missar så mycket av mina små syskons uppväxt, men man kan ju inte få allt eller hur? :)

Mycket att fixa med nu innan terminen är överom 5 veckor. Finals i Engelska 120, ska nog göra den idag, är ett sånt där test man tar på datorn bara. Mycket matte och ännu mer Hospitality. Vi började ju en ny klass i Hospitality för två veckor sen. Denna heter "Security & Loss prevention managment". Säkerhet och grejor att tänka på på sitt hotell osv. Intressant faktist :)

Nu är det dags att klä på sig och ta sig till bibblan för lite plugg och sen matte lektion 3.30 - 5.30. Alltid en höjdare! Ikväll blir det hårdträning på gymmet, dags att försöka klämma in tid att komma igång med det igen. Vi har varit sega med det nu på sistone, men nu jäklar ;p

Kommentarer
Postat av: malin ekman

Förstår känslan! Lycka till med kurserna och hoppas det blir en söt lillebror/syster :) kramar

2010-04-16 @ 16:14:12
URL: http://malinekman.wordpress.com
Postat av: sara

du kommer ju åka tillbaka sen efter sommaren, se det som semester. jag längtar efter en riktig storasyster kram! och sitta på en uteservering med en öl, prata igenom det gågna året. tror vi har MYCKET att ta igen älskling:D

2010-04-17 @ 14:16:11
URL: http://sommarpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0