Uppe med tuppen!

Nu sitter jag här med morgon-kaffet i hand och en (o)lust att ta mig ner till skolan för morgonens gitarr lektion. Men upp kom jag och iväg ska jag! Det är jobbigt att gå upp tidigt när man är van vid sovmorgon, men det är ändå lite mysigt på nåt sätt..sitta o titta på morgonsolen som ligger över bergen, njuta av att det är helt tyst och lugnt sånär som på en liten fågel som kvittrar..Och tänk vad mycket jag ska få gjort sen närjag haft den där timmen gitarr, hela dagen på mej att plugga och mysa! ja nu bar det av på gitarr! :)

Puss o kram på er alla där hemma..har hösten kommit till er än?



Kommentarer
Postat av: Anna

Hösten har verkligen kommit, vinden har vänt och det är en riktigt kylig vind. Solen är väl fortfarande varm men det är jättemysigt att gosa i halsduk igen ;) Puss!

2009-09-16 @ 21:21:33
URL: http://fenjaofsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0