Sofhie goes natural, then blonde, then brunette...

Ja för ca. en vecka sen färgade jag ju utväxten/håret till något halv brunt, typ min naturliga råttfärg. Sen igår fick jag för mej att göra blonda slingor, vilket slutade i att typ hela håret blev blondt eller ja mer...ORANGT! Panik och har fått gå runt o skämmas ett dygn nu men nu sitter det mörk-brun hårfärg i after all. Tilda som jag bor med har jobbat lite på en frisersalong (har jag nämt det förut..kändes bekant?:p) så hon får lägga i ljusa slingor om en vecka eller två,måste låta håret vila lite nu..får väl se hur mörkt detta blir :p

Ska iväg på karate med om dryga timmen, alltid lika kul och jobbigt :)


 Och Martin - det är inte så att jag ogillar bokstaven F, det verkar ligga nånting under F-tangenten på mitt tangentbord eller nåt, man måste trycka jätte hårt för att få fram ett F och därav de uteblivna då och då :p Så gåre när man äter vid datorn! *Post-it lapp i hjärnan till mig själv*




If only there weren't an ocean between us!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0