Nanny-debut!

Ja det blir det minsann idag. Ska hämta upp flickan (vars namn jag glömt - nanny-bonus poäng!?) runt tre från skolan och sen ska jag va med henne tills mamma Sue kommer hem runt 17.30-18.00. Då äre direkt till Karate lektion som börjar 18.30, får se till o inte missa bussen där!

Just nu sitter jag med färg i håret..jag hade ju tänkt att jag skulle gå lite blondare igen, dock tror jag denna blir mörkare än min nuvarande (Tilda som jag bor med har jobbat på frisersalong och sa "Sofhie du måste ju ha blekning för o få det ljusare" lät ganska självklart när hon sa det såhär nu fem minuter efter jag börjat :p) Men får väl köpa så jag kan slinga i en massa ljusa slingor sen istället..hoppas inte detta blir orangt dock, den hette "champagne-blond med kall ton"..återstår att se..annars blire keps idag ;p

Nej ska städa upp lite i lägenheten här och sen packa klart väskan så jag år med allt jag behöver.

Btw fick jag inte det andra nanny-jobbet ör de yngre pojkarna, ganska bra då det skulle blivit väldigt stressigt att hinna med allt..men mindre pengar. kanske ska försöka hitta ett till två-tre dagar i veckan?



♥ Over and out! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0