En lördag..

Jaha, då kan jag berätta att jag lyckats skaffa mig en liten extra inkomst nu iaf! Kom precis tillbaka rån att ha vart o träffat en mamma och hennes 6,5 åriga dotter. Ska hämta henne från skolan tisdagar & torsdagar och vara med henne 3-4h innan mamman kommer hem. Hon verkar vara en rar liten flicka och mamman påminner mycket om Mickie (Tränar mkt, har mkt vänner, lever singellivet och festar osv.) Fast hon verkar rar och "easy-going". Blir nog bra det, blir ju några hundralappar extra i mpnaden iaf.

Kanske ska avslöja att jag även var på "anställnings intervju" för en annan familj med häromdagen. De har två pojkar, en 3 månader och en 16 månader. De klickade bra med dem med om ni rågar mig men de hade några fler att träffa innan de ville bestämma sig så de ska höra av sig nu i början av veckan som kommer. Hoppas på att få det med..det är nämligen måndagar & onsdagar (eventuellt oxå nån helg i månaden) och ca 5-6h. Skulle jag få båda skulle jag ha lite mer pengar att röra mig med så jag håller tummarna för fullt! Ska inte hoppas ör mkt dock..

Nej nu ska jag ner till stan en sväng, de andra tjejerna är iväg på upptäcktsfärd i Santa Barbara idag - på vespor dessutom..kunde ju dock inte följa med då jag hade mötet med Sue, så då får jag underhålla mig på egen hand bäst jag kan..men ni som känner mig vet ju att jag inte buar för lite "egen tid" :)

Pusssssss på er där hemma! ♥


Kommentarer
Postat av: Martin

Har du nånting emot bokstaven F? Den verkar försvinna då och då för dig tycker jag ;)

2009-09-10 @ 17:09:11
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0