En dag på stranden!

Ja det har vi haft idag jag och brudarna. Första gången jag var på stranden och i havet sen jag kom för snart en månad sen, lite skamligt nästan. Men det var iaf skönt och avslappnande efter en hektisk vecka full med plugg och träning.

Nu efteråt har vi käkat tacos och nu ska vi snart ha lite filmmys. Blir rejäl utgång imorron istället med förfest här, vi var lite sega idag då vi var ute en sväng igår och tog några öl..

Annars inte mkt mer att berätta, jag har lite hemlisar på gång, men inte förrän nästa vecka kan jag berätta vad det handlar om - det bringar otur ju ;p

Låter bilderna tala..några från igår och sen några från stranden idag!

Hoppas ni alla har det bra där hemma i höstrusket! Nästan så man saknar lite regn & rusk ibland..fast inte ofta ;)


Före tequila..   Under tequila..   Efter!! ;p   

Tilda & Malin   Jag & Jennie..   utsikt från vårt campus på vägen ner..

 Malin, jag, Tilda & Jennie..snyggast i stan!   Sötisar..   Hulken och de två jättarna? ;p  

   Tilda i vattnet..     


Kommentarer
Postat av: Camilla

ÅÅHH, vad härligt det ser ut..beachgirls:) vad spännande med hemlisar, blir såå nyfiken. Här har vi en lugn dag, ja stefan håller på i koket ,lukas har leklust o jag försöker flyta med..många lördagskramar från oss :)

2009-09-05 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0