Mot bibblan...igen!

Ja då var mid-terms i gitarr del 2 avklarat iaf. Gick bättre denna gången, är nog mest den låten vi fick spela upp i Måndags som är svår för hur mycket jag än tränar på den vill den inte fastna..alltid svårare när man inte känner igen den och vet vilken melodi att spela efter. Men nu vet jag till  näste gång att tränar man inte regelbundet på det vi gör i klassen, halkar man efter..så till finals om 6-7 veckor ska jag ha tränat mer! :)

Vart hemma här nu en snabbis och sagt hej då till Jennies mamma och Tildas föräldrar och käkat lunch. Blev champinioner, sparris, lök och äggröra i en salig blandning i stekpannan..vart iaf gott! :)

Och nu ska jag tillbaka till att plugga i bibblan. Satt där igår från 13.00 till 17.45. Det ni! ;) och nu blire plugg inför finals i "Training & development" som jag har kl. 17.30. Direkt efter testet börjar den nya hospitality kursen "Housekeeping operations", blir livat!!

Nej off I go to the library!

Saknar er alla där hemma en massa idag!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0